JJK on solminut yhteistyösopimuksen huippu-urheilun markkinointiin erikoistuneen lahtelaisen Procito Oy:n kanssa. Yhteistyön tavoitteena on JJK:n yhteistyökumppaniverkoston laajentaminen.

– Meille on tärkeää saada myyntiin lisää paukkuja. Prociton toimintamalli on Suomen urheilutoiminnassa uusi ja ammattimainen, JJK:n toimitusjohtaja Joni Vesalainen sanoo.

Procito Oy myy Jyväskylän seudun yrityksille uutta Kettupörssi-kumppanuusmuotoa.

– Toimintamalli on tuotu Keski-Euroopasta ja Ruotsista, sen ideana on yhteistyökynnyksen madaltaminen. Haluamme tarjota keinon, jolla uudet yritykset pääsevät pienellä panostuksella tutustumaan JJK:n toimintaan ja kenties sitä kautta tulevina vuosina panostamaan yhteistyöhön enemmän, Procito Oy:n myyntipäällikkö Kimmo Peltonen kertoo.

– Tämä tuo kaikenkokoisille Jyväskylän seudun yrityksille mahdollisuuden tunnustaa väriä ja vahvistaa siten paitsi omaansa, myös seuran paikallista brändiä. Yrityksille Kettupörssi tuo verkostoitumismahdollisuuksia yhteisen intressin kautta. Pyrimme siihen, että seuraan satsaava yritys saa vastinetta sijoitukselleen.

Viime elokuussa liiketoimintansa aloittaneella Procito Oy:llä on asiakkaanaan seitsemän suomalaista huippu-urheiluseuraa. Yrityksen tavoitteena on kasvattaa asiakasmääräänsä hallitusti.

JJK:lla on alkaneesta yhteistyöstä suuret odotukset.

– Meille ulkoistetun tahon käyttäminen on ihanteellista. Nyt tehty sopimus on kaksivuotinen, mutta toivomme yhteistyön olevan pitkäaikaista ja kasvavan tulevaisuudessa, toimitusjohtaja Vesalainen sanoo.