
JJK hyvästeli Vaajakosken liikuntapuiston riemuisin voitonjuhlin PS Kemin kustannuksella!
Kettupaidat ottivat vieraistaan 2-1-voiton Matti Lähitien ja Gaël Etockin maaleilla ja saivat näin palkinnoksi taistelustaan tuikitärkeät kolme pistettä! Tässä jälleen tuhti kattaus tunnelmallisata kuvamateriaalia: Jussi Reinilän kuvat, Kettu-TV:n videokooste sekä pelin jälkeinen lehdistötilaisuus päävalmentajien kommentteineen.
[youtube id=”dtOZ8og3SFI” width=”640″ height=”360″]
[youtube id=”pmrQQeg3MZk” width=”640″ height=”360″]
[envira-gallery id="66254"]

