Edistyksellisenä ja värikkäänä viestijänä tunnettu maailman paras keskisuomalainen jalkapalloseura JJK on nyt tarjolla myös Twitterissä.

– Meillä on maine FC Facebookkina ja tuo kanava on toiminut meillä erittäin hyvin, siksi ei olla kiirehditty lähinnä rapakon takana suosiota keränneeseen Twitteriin niin vauhdilla, JJK:n toimitusjohtaja ja urheilumarkkinoinnin messias Joni Vesalainen syväluotaa seuran twitteröitymistä.

– Aluksi ainakin tässä mennään varmaan varsin päällekkäisellä sisällöllä, mutta toki pyritään jatkossa hyödyntämään näiden eri kanavien omat vahvuudet ja luonteenpiirteet. Tärkeänä tukena tässä on tietysti meidän maailmanlaajuinen kannattajakunta, joten tänne vaan viestiä sähköisten kanavien tai vaikka savumerkkien välityksellä että mitä JJK:sta haluatte aistia sosiaalisen median välityksellä, Vesalainen jatkaa ja haastaa kettufanit globaalilla tasolla kehittämään yhteistoimin seuran viestintää.

Ketunkolon kuulumisia ja ajatuksia elämästä jalkapallon ympärillä pääset seuraamaan JJK1923-profiilin kautta.