
Äitejä juhlistettiin Harjulla toisella perättäisellä kotivoitolla!
Ottelu oli hikinen ja pitkään maalittomalta näyttänyt vääntö, joka päättyi kuitenkin isäntien juhliin, kun Saku Leppäsen maali toi 1-0-voiton. Myös äitejä muistettiin – ennen ottelua yhteislaululla ja tauolla edustusjoukkueen pelaajien äidit kukitettiin.
Tässä vakiokuvaaja Jussi Reinilää tällä kertaa tuuranneen Gilbert Ludwigin aurinkoiset kuvat sekä Kettu-TV:n ottelukooste!
[youtube id=”nR_pzwCzyfI” width=”640″ height=”360″]
[envira-gallery id="61542"]
